Rychlá vizualizace ...
RENDER [in] je plně integrovaný nástroj pro tvorbu rychlé fotorealistické vizualizace přímo v prostředí SketchUpu. Nabízí náhled vizualizované scény v reálném čase s plně dynamickým osvětlením včetně tzv. radiozity. Algoritmus výpočtu radiozity vylepšuje obraz pro věrnější vnímaní barev, textur a materiálů.
RENDER[in] je rychlý, snadno ovladatelný a pracuje se stejným nastavením jako SketchUp, tedy stejná geometrie, úhel pohledu, vlastnosti slunce a nastavení severky, přiřazení barev, textur a mnoho dalších.
Přední funkce Render[in] 3
Předpřipravená nastavení
Pro rychlé nastavení renderovaných výstupů je možné si vybrat některý z mnoha přednastavených režimů (exteriér, interiér, nízká hladina osvětlení). Nastavení můžete ručně doladit za pomocí kurzoru.
Vyrovnání pohledu
Tuto funkci lze použít jak pro vysoké budovy, tak i pro objekty normální velikosti a interiéry. Díky tomuto nastavení získáte pohled s perspektivou, avšak udržíte svislé hrany objektů rovnoběžně s okraji výkresu.
Světlo
Světlo je vytvořeno z jakékoliv skupiny nebo komponenty ze SketchUpu, pokud je skupina jedna plocha vytvořené světlo bude „Reflektor“. Pokud se bude jednat o prostorové těleso, pak vytvořené světlo bude „Žárovka“.
Okolní okluze
Tato nová funkce dodává modelům realistický vzhled díky započetí tlumení světla zastíněním. Jedná se o napodobení skutečného chování světelného záření, zvláště na matných plochách. Výpočet scény s funkcí okolní okluze zvýraznuje prostorový tvar zobrazovaných předmětů.
iVisit 360
iVisit 360 je inovativní technologie, věnovaná panoramatickým a virtuálním prohlídkám. Stejně jako ve fotografii, je důraznost barvy pro rendering základní. Render[in] nově s globálními výpočty osvětlení vylepšuje obraz pro lepší vnímání barev, textur a materiálů.
Neonová světla
iVisit 360 je inovativní technologie, věnovaná panoramatickým a virtuálním prohlídkám. Stejně jako ve fotografii, je důraznost barvy pro rendering základní. Render[in] nově s globálními výpočty osvětlení vylepšuje obraz pro lepší vnímání barev, textur a materiálů.
Systémové ožadavky
SketchUp 2015 - 2018 (instalace pro verzi 2019 zatím není k dispozici)
- Windows 7, 8+, 10
- macOS 10.11 (El Capitan) 10.12 (Sierra), 10.13 (High Sierra), and 10.14 (Mojave)
- Webový prohlížeč Safari pro MAC, Internet Explorer pro Windows
- Boot Camp ani Parallels nejsou podporované prostředí
Požadavky na hardware
- Multijádrový procesor
- 16 GB RAM (doporučeno), minimální velikost je 8 GB RAM
- 3D grafická karta 1 + GB s podporou open GL verze 3 a vyšší