Technická podpora

Komu je technická podpora určena

Technická podpora je určena především zákazníkům spol. 3E Praha Engineering, a.s. Požadavky zákazníků s platnou údržbou řešíme prioritně. Ostatním zákazníkům bez placené podpory poskytujeme technickou podporu v omezeném rozsahu.

Jak nejlépe kontaktovat technickou podporu

Formulář technické podpory

podpora210@3epraha.cz

Formulář technické podpory 

S čím naši technici pomůžou? 

Oddělení technické podpory řeší technické dotazy programu SketchUp a jeho rozšíření (pluginy).

Konzultace a řešení problému s instalací. 

Konzultace ohledně hardware pro podporované produkty. 

Odezva podpory

Pro zákazníky s platnou údržbou 24 hodin. Odezva pro zákazníky bez placené údržby je 3 dny. Podporu poskytujeme pro verze aktuální + 2 předchozí! 

Doba odezvy se počítá jen v pracovní době: 8.00 - 16.00.

Často kladené otázky

 

Nelze aktivovat licenci. Zobrazuje se chybová hláška, že licenční informace nejsou platné?

Při licencování aplikace SketchUp Pro se musíte ujistit, že autorizujete licenci ve správné verzi. Licence jsou propojeny na verzi; To znamená, že pokud máte licenci SketchUp Pro 2018, musíte mít také nainstalován SketchUp Pro 2018. Pořadovým číslem, můžete vidět která verze je licence vytvořena: U= SketchUp Pro 2019; T= SketchUp Pro 2018; S= SketchUp Pro 2017

Spojení se serverem nelze provést.

Zkontrolujte připojení k internetu. Pro autorizaci licence musíte mít aktivní připojení k internetu a je třeba zajistit, aby byly otevřeny porty 80, 8080, 443, 5053 je 50530. Síťová licence vyžaduje trvalé připojení k internetu.

Používám V-Ray pro SketchUp ale nemohu renderovat, při kliknutí na libovolný nástroj V-Ray program přestane pracovat a spadne.

U nejnovějšího updatu V-Ray byla v některých případech zjištěna porucha při spuštění V-Ray a dynamických komponent. POSTUP při vyhotovení modelu ze SketchUpu vypněte v manažeru pluginů dynamické komponenty a spusťte V-Ray. Pokud s dynamickými komponentami vůbec nepracujete nechte je vypnuté.

Přestaly fungovat pluginy anebo hlásí, že autorizace není platná.

Po aktualizaci a nebo přeinstalaci Vašeho počítače se může stát, že jste zapomněli zrušit autorizaci pluginů (3E Pluginy, Render [in], Dibac, ...) v tomto případě musíme licence restartovat. Pro rychlé vyřízení zašlete licenční číslo na email technické podpory: podpora210@3epraha.cz

Team Viewer

Prostředek pro zabezpečený vzdálený přístup a podporu.

Kontakty SketchUp Teamu


Nikola Jeřábková

Obchod

Mobil:   +420 702 151 206

E: nikola.jerabkova@3epraha.cz

Vítězslav Pivoňka

Technické dotazy

Mobil:   +420 607 005 984

E: vitezslav.pivonka@3epraha.cz

Barbora Stonišová

Zákaznická podpora

Mobil:   +420 602 546 033

E: barbora.stonisova@3epraha.cz

Petr Hedrlín

EDU podpora

Mobil:   +420 725 719 563

E: petr.hedrlin@3epraha.cz