Technická podpora

Komu je technická podpora určena

Technická podpora je určena především zákazníkům spol. 3E Praha Engineering, a.s. Požadavky zákazníků s platnou údržbou řešíme prioritně. Ostatním zákazníkům bez placené podpory poskytujeme technickou podporu v omezeném rozsahu.

Jak nejlépe kontaktovat technickou podporu

Formulář technické podpory

podpora210@3epraha.cz

(420) 266 313 546

Formulář technické podpory 

S čím naši technici pomůžou? 

Oddělení technické podpory řeší technické dotazy programu SketchUp a jeho rozšíření (pluginy).

Konzultace a řešení problému s instalací. 

Konzultace ohledně hardware pro podporované produkty. 

Odezva podpory

Pro zákazníky s platnou údržbou 24 hodin (běžně vyřídíme do 4 hodin). Odezva pro zákazníky bez placené údržby je 3 dny. Podporu poskytujeme pro verze aktuální + 2 předchozí! 

Doba odezvy se počítá jen v pracovní době: 8.00 - 16.00.

Nikola Jeřábková

Obchod
+420 702 151 206
nikola.jerabkova@3epraha.cz

Vítězslav Pivoňka

Technické dotazy
+420 607 005 984
vitezslav.pivonka@3epraha.cz

Barbora Stonišová

Péče o zákazníky
+ 420 602 546 033
barbora.stonisova@3epraha.cz

Petr Hedrlín

Obchodní referent pro školy
+420 725 719 563
petr.hedrlin@3epraha.cz

Fakturační údaje

3E Praha Engineering, a.s.
U Uranie 954/18
Praha 7, 170 00
IČ: 001 69 277
DIČ: CZ00169277

TeamViewer

Prostředek pro zabezpečený vzdálený přístup a podporu.

Nejčastější problémy a otázky

Nelze spustit aplikace SketchUp Pro nebo nefunguje tak, jak by měla fungovat? Zde jsou nejběžnější problémy a rychlá oprava!

Mám licenci SketchUp Pro, ale nemohu aktivovat licenci. Obdržíte chybovou zprávu, že licenční informace nejsou platné.

Při licencování aplikace SketchUp Pro se musíte ujistit, že autorizujete licenci ve správné verzi. Licence jsou propojeny na verzi; To znamená, že pokud máte licenci SketchUp Pro 2018, musíte mít také nainstalován SketchUp Pro 2018. Pořadovým číslem, můžete vidět která verze je licence vytvořena: T= SketchUp Pro 2018, S= SketchUp Pro 2017, R = SketchUp Pro 2016 , Q = SketchUp Pro 2015 ,

Zobrazí se chybová zpráva při licencování, že spojení se serverem nelze provést.

Zkontrolujte připojení k internetu. Pro autorizaci licence musíte mít aktivní připojení k internetu a je třeba zajistit, aby byly otevřeny porty 80, 8080, 443, 5053 je 50530. Síťová licence vyžaduje trvalé připojení k internetu.

Používám V-Ray pro SketchUp ale nemohu renderovat, při kliknutí na libovolný nástroj V-Ray program přestane pracovat a spadne.

U nejnovějšího updatu V-Ray byla v některých případech zjištěna porucha při spuštění V-Ray a dynamických komponent. Na odstranění problému ChaosGroup pracuje. Než bude problém vyřešen postupujte takto: při vyhotovení modelu ze SketchUpu vypněte v manažeru pluginů dynamické komponenty a spusťte V-Ray. Pokud s dynamickými komponentami vůbec nepracujete nechte je vypnuté.

Přestaly fungovat pluginy anebo hlásí, že autorizace není platná.

Po aktualizaci a nebo přeinstalaci Vašeho počítače se může stát, že jste zapomněli zrušit autorizaci pluginů (3E Pluginy, Render [in], Dibac, ...) v tomto případě musíme licence restartovat. Pro rychlé vyřízení zašlete licenční číslo na email technické podpory: podpora210@3epraha.cz