SketchUp FAQ - často kladené dotazy

Máte-li problém s programem SketchUp Pro, zkontrolujte, zda je váš problém uveden níže.

Jakým způsobem lze instalovat klasickou licenci na další počítač?

Pokud vlastníte (klasickou) trvalou licenci Sketchup Pro, máte k dispozici dvě aktivace, které můžete mít souběžně na dvou stanicích. Chcete-li – instalovat SketchUp Pro na dalším PC, je nutné stávající licenci nejdříve odebrat: Otevřete program – Nápověda (help) – Správa licence (license) - Odebrat licenci (revoke license).

Zapomněl jsem své heslo. Jak resetuji heslo k Trimble ID?

Kliknutím sem přejdete na stránku správy účtu. Zvolte email, na kterém je předplatné registrováno a klikněte na možnost resetovat heslo. Na email vám bude zaslána možnost pro nastavení nového hesla.

Jak aktivovat své Trimble ID?

Když si zakoupíte předplatné SketchUp Pro nebo vytvoříte ID Trimble, je nutné účet aktivovat do 72 hodin. Pokud jste nestihli 72hodinovou lhůtu znovu zaslání provedete následujícím odkazem: https://identity.trimble.com/trimble-identity/identity/main/confirmation?confirmation=9dc4e589-1acd-4304-a8c4-b9964dc55b48&application=login.sketchup.com&uuid= 5d094ae1-4a7a-44ee-b8b8-da1e5a3dd3a7 & account = sketchup.com & lang = cs Pokud jste email opět neobdrželi prověřte spam / nevyžádanou poštu, pokud email nedorazil obraťte se na technickou podporu.

Přihlášení Trimble ID nefunguje

Nejčastějším problém proč se nelze přihlásit ke svému Trimble ID účtu je nastavený prohlížeč seznam.cz ve Windows. Řešením je změna na CHROME, EDGE, nebo FireFox a vše funguje.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

Pomozte nám, jaký je váš nejčastější problém se SketchUpem?

SketchUp team
Vytvořili jsme pro vás, uživatele, sekci FAQ s nejčastějšími dotazy dotazy k programu SketchUp Pro. Máte-li problémy, se kterými se často setkáváte napište nám na email: sketchup@3epraha.cz