Hledáte radu nebo pomoc ... ?

 

Komu je technikcá podpora určena

Technická podpora je určená především zákazníkům společnosti 3E Praha Engineering, a.s. Požadavky zákazníků s platnou údržbou řešíme prioritně. Ostatním zákazníkům bez placené podpory poskytujeme technickou podporu v omezeném rozsahu.

Údržba software

S předplacenou údržbou získá zákazník přístup k novým verzím softwaru, servisním balíčkům a zdrojům s přidanou hodnotou (přístupy na portály,atd.), které poskytuje přímo výrobce software a dále pak možnost čerpat výhody neomezené technické podpory poskytované naší společností.

Jak nejlépe kontaktovat technickou podporu

 

Formulář technické podpory

podpora210@sketchup.cz

(420) 266 313 546

Formulář technické podpory

S čím vám naši technici pomůžou? 

Oddělení technické podpory řeší technické dotazy a požadavky programu SketchUp a jeho rozšíření (pluginů).

Konzultace a řešení problému s instalací produktů.
Konzultace ohledně hardware pro podporované produkty.

Odezva technické podpory

Pro zákazníky s platnou údržbou 4 hodiny.

Odezva pro zákazníky bez placené údržby je 3 dny. Podpora poskytována pro verze aktuální + dvě předchozí.

Doba odezvy se počítá jen v pracovní době technické podpory.